ام آر آی, برای بیماران, مطالب مفید

ام آر آی با بیمه در مرکز تابا

ام آر آی با بیمه

ام آر آی با بیمه یا Magnetic Resonance Imaging یکی دیگر از روش‌های تصویربرداری پزشکی است که امروزه بسیار مورد استفاده قرار گرفته است. بیمه‌های درمانی اغلب هزینه‌های این نوع تصویربرداری را پوشش می‌دهند تا عموم افراد در جامعه بتوانند بدون دغدغه معاینات خود را انجام دهند.

در ام آر آی با بیمه از امواج مغناطیسی و رادیویی استفاده می‌شود تا از ناحیه مورد نظر بدن تصاویر باکیفیت‌تری تهیه شود. با کمک این تصاویر دیگر نیازی به انجام جراحی‌های سخت نیست و می‌توان بدون درد مشکلات بافت‌های بدن را تشخیص داد. در حال حاضر از ام آر آی با بیمه برای تشخیص بسیاری از بیماری‌ها استفاده می‌شود که تاثیر زیادی بر روی روند درمان و بهبودی دارد. در این روش قسمت‌های مهم مانند تخمدان، پانکراس کلیه‌ها و… به صورت دقیق بررسی می‌شوند.

انتخاب مرکز مناسب که افراد بتوانند بدون دغدغه معاینات خود را انجام دهید، بسیار مهم است. اگر شما هم به دنبال مرکزی هستید که بتوانید با اطمینان کامل معاینات مربوط به ام آر آی با بیمه را به آن بسپارید؛ مرکز تصویربرداری پزشکی تابا با ارائه متنوع‌ترین خدمات، انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

در این مطلب به صورت کامل در خصوص ام آر آی با بیمه صحبت می‌کنیم. پس با ما همراه باشید تا اطلاعات دقیقی را در اختیار شما قرار دهیم. در ادامه موارد زیر را به صورت کامل بررسی می‌کنیم.

  • معرفی مرکز تصویربرداری پزشکی تابا
  • نحوه انجام ام آر آی با بیمه در مرکز تابا
  • بیمه‌های طرف قرارداد مرکز تابا

با استفاده از سامانه نوبت دهی غیر حضوری، می توانید به راحتی و از طریق کلیک بر روی دکمه زیر، در سریع‌ترین و دقیق‌ترین مرکز تصویری برداری پزشکی (تابا) نوبت دریافت کنید.

ام آر آی با بیمه چیست؟

ام آر آی با بیمه چیست؟
ام آر آی با بیمه چیست؟

ام آر آی با بیمه با نام تصویربرداری رزونانس مغناطیسی هم شناخته می‌شود. در واقع یک روش تصویربرداری پزشکی است که از میدان مغناطیسی قوی و امواج رادیویی برای تولید تصاویر دقیق از اندام‌ها و بافت‌های بدن استفاده می‌کند. ام آر آی با بیمه بدون درد و غیر تهاجمی است و برای تشخیص طیف گسترده‌ای از بیماری‌ها و شرایط پزشکی کاربرد دارد.

در ام آر آی با بیمه ، بیمار در یک محفظه بزرگ و استوانه‌ای شکل قرار می‌گیرد که در داخل آن یک میدان مغناطیسی قوی وجود دارد. تصاویر ام آر آی با بیمه می‌توانند به صورت دو بعدی یا سه بعدی باشند. این تصاویر می‌توانند برای بررسی اندام‌های داخلی بدن از جمله مغز، ستون فقرات، قلب، ریه‌ها، کبد، کلیه‌ها و لوزالمعده استفاده شوند. همچنین، ام آر آی با بیمه می‌تواند برای تشخیص طیف گسترده‌ای از بیماری‌ها و شرایط پزشکی از جمله تومورها، ضایعات، آسیب‌های عضلانی و اسکلتی و بیماری‌های قلبی عروقی استفاده شود.

ام آر آی با بیمه یک روش تصویربرداری ایمن و موثر است. این روش از اشعه ایکس استفاده نمی‌کند و بنابراین خطر ابتلا به سرطان یا سایر عوارض جانبی را افزایش نمی‌دهد. با این حال، برخی از افراد ممکن است نتوانند تحت ام آر آی قرار گیرند. این افراد شامل افرادی هستند که دارای ضربان‌ساز قلب، دستگاه‌های کاشت قلبی و عروقی (ICD) یا دریچه‌های قلبی مصنوعی هستند. بنابراین ام آر آی با بیمه یک روش تصویربرداری ارزشمند است که می‌تواند به پزشکان در تشخیص و درمان طیف گسترده‌ای از بیماری‌ها و شرایط پزشکی کمک کند. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید مطالب ام آر آی در شیراز و بهترین مرکز ام آر آی شیراز را مطالعه نمایید.

بیماران محترم برای دریافت تصاویر پزشکی خود به صورت مجازی و بدون نیاز به حضور در مرکز تابا، می توانید از طریق کلیک بر روی دکمه زیر و وارد کردن مشخصات، تصاویر پزشکی خود را دریافت کنند.

نحوه انجام ام آر آی با بیمه در مرکز تابا

ام آر آی با بیمه ؛ نحوه انجام ام آر آی در مرکز تابا
ام آر آی با بیمه ؛ نحوه انجام ام آر آی در مرکز تابا

برای انجام ام آر آی، بیمار در یک محفظه بزرگ و استوانه‌ای شکل قرار می‌گیرد که در داخل آن یک میدان مغناطیسی قوی وجود دارد. در تمامی معاینات ام آر آی با بیمه فرد به صورت عادی بر روی تخت قرار می‌گیرد سپس این امواج به تمام قسمت‌های بدن فرد تابانده می‌شود.

در نهایت امواج دریافت شده توسط کامپیوتر مخصوص به سرعت تحلیل و پردازش می‌شوند نتیجه به صورت تصاویری با کیفیت در اختیار پزشک قرار می‌گیرد. در کامپیوتر مخصوص نواحی از بدن که امواج رادیویی بیشتری را از خود ساطع کرده‌اند، مشخص می‌شوند.

توجه داشته باشید در مرکز تصویربرداری پزشکی تابا با استفاده از تونل بزرگ همواره تلاش کرده تا مراجعه کنندگان در همگنام انجام معاینه راحت باشند. به همین علت افراد در حین انجام ام آر آی با بیمه احساس راحتی دارد و سر در حین انجام تصویربرداری‌های شکم و لگن و اندام‌ها خارج از تونل قرار دارد. پزشک با انجام ام آر آی با بیمه به آسانی می‌تواند به بافت‌های درونی بدن نفوذ کند و به صورت دقیق‌تر مشکلات نواحی مورد نظر را بررسی کند.

انتشار: الهام صمصامیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *