سنجش تراکم استخوان

بهترین مرکز سنجش تراکم استخوان شیراز؛ مرکز تابا

بهترین مرکز سنجش تراکم استخوان شیراز؛ مرکز تابا

بهترین مرکز سنجش تراکم استخوان شیراز موضوعی که به صورت کامل در این مطلب می‌خواهیم در مورد آن صحبت کنیم. کاهش تراکم استخوان با افزایش سن امری کاملا طبیعی است. اما در برخی مواقع این روند بسیار سریع اتفاق می‌افتد و افراد به بیماری‌های استخوان از جمله استئوپروز مبتلا می‌شوند.
آگاهی از بیماری‌های مربوط به استخوان و انجام روش‌هایی برای پیشگیری از ابتلا به آن‌ها بسیار ضروری است. یکی از راه‌هایی که شما می‌توانید با کمک آن از سلامتی این بافت مهم مطمئن شوید؛ مراجعه به بهترین مرکز سنجش تراکم استخوان شیراز و انجام معاینات آن است.
اگر شما هم در انتخاب بهترین مرکز سنجش تراکم استخوان مردد هستید و به دنبال مرکزی هستید که در کنار همکاری با پزشکان متخصص، مجهز به دستگاه‌‌های پیشرفته باشد؛ پیشنهاد ما به شما مرکز تصویربرداری پزشکی تابا است.
این مرکز برای انجام سنجش تراکم استخوان از به‌روزترین دستگاه‌ها استفاده می‌کند تا شما عزیزان بدون نگرانی معاینات خود را در بهترین مرکز سنجش تراکم استخوان شیراز انجام دهید. در این مطلب به صورت کامل در مورد بهترین مرکز سنجش تراکم استخوان شیراز صحبت می‌کنیم. پس با ما همراه باشید تا کامل‌ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار دهیم.

آشنایی با بهترین مرکز سنجش تراکم استخوان شیراز

بهترین مرکز سنجش تراکم استخوان شیراز ؛ آشنایی با مرکز تصویربرداری پزشکی تابا
بهترین مرکز سنجش تراکم استخوان شیراز ؛ آشنایی با مرکز تصویربرداری پزشکی تابا

بهترین مرکز سنجش تراکم استخوان شیراز باید شرایطی را فراهم کند که افراد با اطمینان و آسایش خاطر معاینات خود را انجام دهند. اولین و مهم‌ترین اقدامی که افراد باید قبل از انجام سنجش تراکم استخوان در شیراز انجام دهند؛ تحقیق در مورد مراکز متفاوت است.

در حقیقت هدف اصلی بهترین مرکز سنجش تراکم استخوان شیراز ، افزایش سطح سلامتی جامعه است. در راستای این هدف این مراکز باید شرایط مراجعه کنندگان و مشکلات آن‌ها را درک کنند و بهترین خدمات را برای کسب رضایت و اعتماد آن‌ها ارائه دهند.

در این قسمت قصد داریم شما را با بهترین مرکز سنجش تراکم استخوان شیراز آشنا کنیم. مرکز تصویربرداری پزشکی تابا با انجام خدمات متنوع مانند ماموگرافی، سونوگرافی، سی تی اسکن، رادیولوژی و ام آر آی در کنار شما خواهد بود تا بدون دغدغه معاینات خود را تنها در همین مرکز انجام دهید.

وجود خدمات متنوع و همچنین همکاری با کادر پرشکی متخصص باعث شده تا درصد رضایت عموم افراد برای انجام معاینات در این مرکز بالا باشد. به همین علت است که این مرکز به عنوان بهترین مرکز سنجش تراکم استخوان شیراز شناخته می‌شود. در ادامه با ویژگی‌های بهترین مرکز سنجش تراکم استخوان شیراز بیشتر آشنا می‌شویم.

با استفاده از سامانه نوبت دهی غیر حضوری، می توانید به راحتی و از طریق کلیک بر روی دکمه زیر، در سریع‌ترین و دقیق‌ترین مرکز تصویری برداری پزشکی (تابا) نوبت دریافت کنید.

بهترین مرکز سنجش تراکم استخوان شیراز ؛ معرفی مرکز تصویربرداری پزشکی تابا

بهترین مرکز سنجش تراکم استخوان شیراز ؛ مرکز تابا
بهترین مرکز سنجش تراکم استخوان شیراز ؛ مرکز تابا

بهترین مرکز سنجش تراکم استخوان شیراز باید مجهز به سیستم نوبت دهی غیر حضوری و آنلاین باشد. این سیستم یکی از تکنولوژی به‌روز دنیاست که بسیاری از مراکز درمانی برای دسترسی آسان مراجعه کنندگان به نوبت دهی و تصاویر پزشکی از آن استفاده می‌کنند. مرکز تصویربرداری پزشکی تابا برای کاهش دغدغه شما برای انجام معاینات، از سامانه نوبت دهی غیر حضوری استفاده می‌کند. شما عزیزان می‌توانید برای مراجعه به بهترین مرکز سنجش تراکم استخوان شیراز ، در سریع‌ترین زمان ممکن نوبت خود را دریافت کنید.

یکی دیگر از عوامل مهمی که باعث می‌شود مرکز تصویربرداری پزشکی تابا به عنوان بهترین مرکز سنجش تراکم استخوان شیراز شناخته شود؛ وجود کادر پزشکی مجرب و متخصص آن است. ممکن است برای اکثر افراد این شرایط پیش آمده باشد که در هنگام انجام معاینات دچار استرس شویم و یا اطلاعات کافی در خصوص سنجش تراکم استخوان در شیراز را نداشته باشند.

در چنین موقعیتی وجود کادر درمانی که بتوانند افراد را راهنمایی کنند و استرس و دغدغه آن‌ها را کمتر کنند، بسیار ضروری است. خوشبختانه همکاران ما در مجموعه تابا در تمامی مراحل انجام معاینات در کنار شما خواهند بود که کامل‌ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار دهند؛ انجام دقیق معاینات شما و کاهش ریسک ابتلا به بیماری‌‌های استخوان از مهم‌ترین اهداف مرکز تابا است.

اما در انتخاب بهترین مرکز سنجش تراکم استخوان شیراز تنها کادر درمانی متخصص اولویت نیست. مراکز درمانی برای ارائه بهترین خدمات باید مجهز به تجهیزات پیشرفته باشند تا معاینات افراد با کمترین میزان خطا انجام شود. با کمک این تجهیزات تصاویر باکیفیت‌تری در اختیار افراد و پزشکان قرار خواهد گرفت و تشخیص بیماری و ناهنجاری‌ها راحت‌تر خواهد بود.

هدف و اولویت مرکز تصویربرداری پزشکی تابا به عنوان بهترین مرکز سنجش تراکم استخوان شیراز ، افزایش اعتماد و اطمینان شما مراجعه کنندگان عزیز بوده است. حالا که بهترین مرکز سنجش تراکم استخوان شیراز را شناختیم، بهتر است با سنجش تراکم استخوان در شیراز و نحوه انجام آن آشنا شویم.

بیماران محترم برای دریافت تصاویر پزشکی خود به صورت مجازی و بدون نیاز به حضور در مرکز تابا، می توانید از طریق کلیک بر روی دکمه زیر و وارد کردن مشخصات، تصاویر پزشکی خود را دریافت کنند.

بهترین مرکز سنجش تراکم استخوان شیراز ؛ سنجش تراکم استخوان چیست؟

بهترین مرکز سنجش تراکم استخوان شیراز ؛ سنجش تراکم استخوان چیست؟
بهترین مرکز سنجش تراکم استخوان شیراز ؛ سنجش تراکم استخوان چیست؟

در حقیقت برای تعیین میزان تراکم و استحکام این بافت مهم از سنجش تراکم استخوان استفاده می‌شود. همان طور که گفتیم به مرور زمان میزان تراکم استخوان کاهش پیدا می‌کند.

در حقیقت از ابتدای تشکیل جنین با گذر زمان، کلسیم در بافت استخوان‌ها رسوب می‌کند؛ به همین علت پس از رسیدن به سن بلوغ، استخوان‌ها به تدریج متراکم خواهند شد و میزان تراکم در این بافت کاهش پیدا می‌کند. در واقع تغییرات هورمونی و افزایش سن از جمله مواردی هستند که بر روی تراکم استخوان تاثیر می‌گذارند.

با کاهش میزان تراکم در این بافت، استخوان‌های افراد بسیار ضعیف و شکننده می‌شوند. به همین علت ممکن است ضربه‌های بسیار معمولی و یا یکبار زمین خوردن ساده باعث شکستگی استخوان شود. یکی از راه‌های پیشگیری از این مشکل مراجعه به بهترین مرکز سنجش تراکم استخوان شیراز و انجام معاینات مربوطه است.

روشی که در مرکز تصویربرداری پزشکی تابا از آن استفاده می‌شود دگزا (DEXA) نام دارد، که نمونه‌ای از اسکنر مرکزی است. از این روش برای تعیین تراکم استخوان‌های لگن، ستون مهره‌ها و ران استفاده می‌شود. پزشکان در بهترین مرکز سنجش تراکم استخوان شیراز با تعیین مقدار اشعه خارج شده از بدن، میزان تراکم استخوان‌ها را می‌سنجند. در واقع هر چقدر که فضای خالی در استخوان‌ها کمتر و تراکم استخوان بیشتر باشد، مقدار اشعه کمتری از بدن خارج می‌شود. برای اطلاعات بیشتر پیشنهاد می‌کنیم مطلب سنجش تراکم استخوان در شیراز را مطالعه کنید.

نحوه انجام این معاینه در بهترین مرکز سنجش تراکم استخوان شیراز

بهترین مرکز سنجش تراکم استخوان شیراز ؛ نحوه انجام معاینه سنجش تراکم استخوان
بهترین مرکز سنجش تراکم استخوان شیراز ؛ نحوه انجام معاینه سنجش تراکم استخوان

همان طور که گفتیم در بهترین مرکز سنجش تراکم استخوان شیراز از روش دگزا استفاده می‌شود. این روش یکی از دقیق‌ترین و معمول‌ترین روش‌های سنجش تراکم استخوان در شیراز است. در روش دگزا با استفاده از پرتو ایکس، تراکم استخوان اندازه‌گیری می‌شود.

برای انجام این روش در بهترین مرکز سنجش تراکم استخوان شیراز ، فرد در حالت خوابیده قرار می‌گیرد. سپس پرتو ایکس از ناحیه لگن و نیز ستون فقرات به استخوان‌های شما تابیده می‌شود. در نهایت این اشعه به دتکتور می‌رسد. نتیجه این آزمایش به صورت یک تصویر چند بعدی از استخوان‌های شما به دست می‌آید که میزان تراکم استخوان را نشان می‌دهد. این روش در بهترین مرکز سنجش تراکم استخوان شیراز بسیار سریع و دقیق انجام می‌شود. همچنین به کمک آن می‌توان به راحتی هرگونه تغییرات و مشکل را در  استخوان را تشخیص داد.

با توجه به اینکه زوال استخوانی یکی از علت‌های شایع بروز شکستگی در سالمندی است؛ این آزمایش به عنوان یک ابزار تشخیصی برای زوال استخوانی و پیشگیری از شکستگی‌های استخوانی بسیار مفید است. در صورتی که دارای عوارضی مانند تغییرات در سطح هورمون‌ها، مصرف بعضی از داروها یا بیماری‌هایی مانند روماتیسم روماتوئید یا بیماری‌های تیروئید هستید؛ بهتر است با پزشک خود در مورد انجام این آزمایش صحبت کنید.

همچنین، لازم به ذکر است که نتیجه‌گیری از این آزمایش در بهترین مرکز سنجش تراکم استخوان شیراز تنها برای تشخیص و پیشگیری از بیماری‌های استخوانی مناسب است. در مورد تشخیص شکستگی‌های استخوانی دیگر نمی‌تواند به عنوان یک روش تشخیصی دقیق مورد استفاده قرار گیرد. در صورت بروز علائم مشکوک به شکستگی استخوان، باید به پزشک خود مراجعه کنید.

سوالات متداول در مورد بهترین مرکز سنجش تراکم استخوان شیراز

  • پذیرش بهترین مرکز رادیولوژی شیراز همه روزه از ساعت 7 تا 22 آماده پاسخگویی به مراجعین است.
  • شروع به کار بخش‌های رادیولوژی، سنجش تراکم استخوان و ماموگرافی، سی تی اسکن و سونوگرافی از ساعت 8 لغایت 22 است.
  • بخش ام آر آی از ساعت 6:30 صبح لغایت 12 شب و از 12 شب تا 4 بامداد جهت انجام خدمات بیماران خدمت رسانی می‌کند.

برای انجام این معاینه در بهترین مرکز سنجش تراکم استخوان شیراز نیازی به آمادگی خاصی ندارید. این تست بسیار راحت و ساده انجام می‌شود.

برخی از این نشانه‌ها عبارتند از: شکستگی‌های متعدد استخوانی، ضعف عضلات و کاهش عملکرد فیزیکی، کاهش قدرت و انعطاف پذیری استخوان‌ها و درد در ناحیه پشتی

به صورت کلی انجام این معاینه در بهترین مرکز سنجش تراکم استخوان شیراز خطری ندارد. اما در صورت داشتن هرگونه مشکلی توصیه می‌کنیم قبل از انجام معاینات خود حتما با پزشک مشورت کنید.

انجام این تست در بهترین مرکر سنجش تراکم استخوان شیراز برای تشخیص پوکی استخوان مورد استفاده قرار می‌گیرد. این روش به پزشک کمک می‌کند تا میزان کاهش تراکم استخوان را بررسی کند. همچنین، انجام انجام سنجش تراکم استخوان برای افرادی که در معرض خطر پوکی استخوان قرار دارند، به عنوان روش پیشگیری مورد استفاده قرار می گیرد.

بهترین مرکز سنجش تراکم استخوان شیراز چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

طبیعتا برای انجام دقیق معاینات، تشخیص بیماری، مشکلات استخوان و همچنین دریافت بهترین نتیجه از درمان باید نسبت به انتخاب بهترین مرکز سنجش تراکم استخوان شیراز حساس باشیم. بنابراین در این قسمت چند مورد از ویژگی‌هایی را که کمک می‌کند تا بهترین مرکز سنجش تراکم استخوان شیراز را انتخاب کنید را توضیح می‌دهیم.

1) مجهز به تجهیزات پزشکی و فناوری پیشرفته

بهترین مرکز سنجش تراکم استخوان شیراز ؛ تجهیزات پیشرفته مرکز تابا
بهترین مرکز سنجش تراکم استخوان شیراز ؛ تجهیزات پیشرفته مرکز تابا

بهترین مرکز سنجش تراکم استخوان شیراز باید مجهز به تجهیزات پیشرفته و مدرن باشد. زیرا تنها در این صورت است که ناهنجاری‌ها و مشکلات مربوط به بافت استخوان‌ها به راحتی تشخیص داده می‌شوند. با کمک دستگاه‌های پزشکی پیشرفته میزان تراکم استخوان به خوبی تشخیص داده می‌شود. مراکزی که به دنبال افزایش اعتماد و رفاه هموطنان عزیز هستند، باید از جدیدترین تجهیزات و دستگاه‌های سنجش تراکم استخوان استفاده نمایند.

در صورتی که میزان تراکم کم باشد، پزشک با توجه شرایط شما درمان مناسب را توصیه خواهد کرد. اگر شما هم برای انجام معاینات خود به دنبال بهترین مرکز سنجش تراکم استخوان شیراز هستید؛ مناسب‌ترین انتخاب برای شما مرکز تصویربرداری پزشکی تابا خواهد بود. در این مرکز با کمک به‌روزترین و مدرن‌ترین دستگاه‌ها معاینات شما را انجام می‌دهد تا بهترین تجربه را از معاینات خود را دریافت کنید.

2) پزشکان و کادر درمانی متخصص

بهترین مرکز سنجش تراکم استخوان شیراز ؛ کادر درمانی متخصص مجموعه تابا
بهترین مرکز سنجش تراکم استخوان شیراز ؛ کادر درمانی متخصص مجموعه تابا

همان طور که گفتیم یکی از فاکتورهای مهم برای مراجعه به بهترین مرکز سنجش تراکم استخوان شیراز ، وجود پرسنل و کادر درمانی صبور و متخصص است. متخصصین باید افرادی کار آزموده و باتجربه باشند که بتوانند در شرایط مختلف کامل‌ترین اطلاعات را در اختیار افراد قرار دهند.

همچنین کادر درمانی در بهترین مرکز سنجش تراکم استخوان شیراز باید دارای اخلاق حرفه‌ای باشند. منظور از اخلاق حرفه‌ای مجموعه‌ای از اصول و قواعد رفتاری است که پزشکان و کادر درمان باید در حین انجام معاینات برای افراد رعایت کنند. این اصول به منظور ارتقای کیفیت خدمات درمانی، احترام به حریم خصوصی بیماران و ایجاد رابطه اعتماد با بیماران است. کارکنان مرکز تصویربرداری پزشکی تابا در تمامی مراحل انجام معاینات در کنار شما خواهند بود؛ تا هر گونه دغدغه و نگرانی را برای شما رفع کنند و معاینات خود را با خیالی آسوده انجام دهید.

3) دریافت نوبت دهی در سریع‌ترین زمان

بهترین مرکز سنجش تراکم استخوان شیراز ؛ نوبت دهی آنلاین مرکز تابا
بهترین مرکز سنجش تراکم استخوان شیراز ؛ نوبت دهی آنلاین مرکز تابا

با استفاده از سیستم نوبت دهی آنلاین، افراد می‌توانند به سادگی و بدون مراجعه حضوری به مراکز درمانی نوبت خود را دریافت کنند. بنابراین بهترین مرکز سنجش تراکم استخوان شیراز باید مجهز به این سیستم باشد. دریافت نوبت در سریع‌ترین زمان ممکن و بدون اتلاف وقت سبب افزایش رضایتمندی مراجعه کنندگان و بهبود کیفیت خدمات درمانی خواهد شد.

مرکز تصویربرداری پزشکی تابا با ارائه نوبت دهی آنلاین این شرایط را فراهم کرده تا در مدت زمان سریع‌تری برای خدمات مورد نظر خود نوبت را دریافت کنید. نوبت دهی فوری و بدون اتلاف وقت در کنار دسترسی به تصاویر پزشکی و معاینات از مهم‌ترین مزیت‌های بهترین مرکز سنجش تراکم استخوان شیراز است.

4) محیط پاک و بهداشتی

بهترین مرکز سنجش تراکم استخوان شیراز ؛ محیط بهداشتی مرکز
بهترین مرکز سنجش تراکم استخوان شیراز ؛ محیط بهداشتی مرکز

بهترین مرکز سنجش تراکم استخوان شیراز باید محیطی پاک و بهداشتی داشته باشد. وجود چنین محیطی برای جلوگیری از انتقال عفونت ‌ها و کاهش ریسک ابتلا به بیماری‌ها بسیار ضروری است. علاوه بر این وجود محیط پاک و بهداشتی در بهترین مرکز سنجش تراکم استخوان شیراز ، نشان دهنده توجه و درک شرایط بیمار توسط پزشک و کادر درمانی است. معیارهایی که باید برای تشخیص بهترین مرکز سنجش تراکم استخوان در نظر بگیرید عبارتند از:

  • ضدعفونی کردن تجهیزات پزشکی
  • وجود فضای مناسب برای انجام معاینات پزشکی
  • انتخاب وسایل بهداشتی مناسب

5) رضایت بالای مراجعه کنندگان از انجام معاینات

بهترین مرکز سنجش تراکم استخوان شیراز ؛ رضایت مراجعه کنندگان
بهترین مرکز سنجش تراکم استخوان شیراز ؛ رضایت مراجعه کنندگان

قبل از مراجعه به بهترین مرکز سنجش تراکم استخوان شیراز ؛ لازم است در خصوص تجربه مراجعه کنندگان و میزان رضایت آن‌ها از ارائه خدمات مطلع شویم. افزایش رضایت و اعتماد مراجعه کنندگان به یک مرکز نشان دهنده میزان کیفیت ارائه خدمات و همچنین تلاش کادر پزشکی برای انجام دقیق معاینات است.

مرکز تصویربرداری پزشکی تابا همواره در تلاش بوده تا با ارائه بهترین خدمات، اعتماد و اطمینان هموطنان عزیز را کسب کند. به همین علت شما عزیزان می‌توانید انجام معاینات خود به به بهترین مرکز سنجش تراکم استخوان شیراز بسپارید تا به صورت دقیق انجام شوند.

5) ارائه متنوع‌ترین خدمات

بهترین مرکز سنجش تراکم استخوان شیراز ؛ ارائه خدمات متنوع مرکز تابا
بهترین مرکز سنجش تراکم استخوان شیراز ؛ ارائه خدمات متنوع مرکز تابا

ارائه خدمات متنوع در بهترین مرکز سنجش تراکم استخوان می‌تواند تاثیرات مثبت زیادی داشته باشد. این امر باعث افزایش رضایت بیماران می‌شود. زیرا با ارائه چندین خدمات متنوع، بیماران می‌توانند برای انجام معاینات خود تنها به یک مرکز مراجعه کنند که همین مورد باعث افزایش اعتماد مراجعه کنندگان می‌شود.

علاوه بر این، وجود خدمات متنوع در بهترین مرکز سنجش تراکم استخوان شیراز می‌تواند باعث افزایش تعامل بین بیماران و پزشکان شود. در نتیجه کیفیت خدمات درمانی ارائه شده توسط بهترین مرکز سنجش تراکم استخوان بهبود می‌یابد.مرکز تصویربرداری پزشکی تابا با ارائه خدماتی نظیر سی تی اسکن، سونوگرافی، رادیولوژی، ماموگرافی و ام آر آی در کنار شما خواهد بود تا به راحتی و بدون اتلاف وقت معاینات خود را انجام دهید.

نحوه تفسیر این تست در بهترین مرکز سنجش تراکم استخوان شیراز

بهترین مرکز سنجش تراکم استخوان شیراز ؛ نحوه تفسیر معاینات تراکم استخوان
بهترین مرکز سنجش تراکم استخوان شیراز ؛ نحوه تفسیر معاینات تراکم استخوان

به طور کلی میزان مواد معدنی موجود در استخوان، نشان دهنده میزان تراکم استخوان است که جرم این بافت را نشان می‌دهد. در دانسیتومتری استخوان، پارامتر T و پارامتر Z بسیار مورد اهمیت قرار دارند.

پارامتر T تراکم استخوان فرد را در مقایسه با افراد نرمال نشان می‌دهد. به این صورت است که اگر پس از انجام این معاینه در بهترین مرکز سنجش تراکم استخوان شیراز پارامتر T بزرگتر از -1 باشد، نشان دهنده جرم نرمال است.

اگر مقدار T بین -1 تا -2.5 باشد، یعنی میزان تراکم استخوان کم است و این وضعیت می‌تواند منجر به بیماری پوکی استخوان شود. در نهایت اگر مقدار T  کمتر از -2.5 باشد، نشان دهنده این است که فرد به پوکی استخوان مبتلا شده است.

پارامتر Z هم تراکم استخوان فرد را با افراد هم جنس، هم سن و با سایز مشابه مقایسه و بررسی می‌کند. پس از انجام این معاینه در بهترین مرکز سنجش تراکم استخوان شیراز اگر مقدار Z کمتر از -2 باشد؛ نشان دهنده این است که تراکم مواد معدنی در استخوان کاهش پیدا کرده است.

اما به این نکته توجه داشته باشید که برای بررسی دقیق و صحیح آزمایشات خود نمی‌توان تنها از این اطلاعات استفاده کرد. برای تشخیص مشکلات مربوط به استخوان‌ها حتما باید به بهترین مرکز سنجش تراکم استخوان شیراز مراجعه کنید و با تحت نظر پزشکان متخصص باشید.

انجام این معاینه در بهترین مرکز سنجش تراکم استخوان شیراز برای چه کسانی ضروریست؟

بسیاری از افراد هر چند سال یکبار با مراجعه به بهترین مرکز سنجش تراکم استخوان شیراز این معاینه را انجام می‌دهند. تا از میزان تراکم استخوان‌هایشان اطمینان خاطر پیدا کنند. هدف اصلی مراجعه به مراکز و انجام این آزمایش تشخیص مشکلات مربوط به استخوان و شروع درمان آن است.

بر اساس توصیه متخصصان؛ خانم‌های بالای 65 سال و آقایان بالای 50 سال که سابقه شکستگی استخوان و عوامل مستعد کننده پوکی استخوان را دارند؛ همچنین کسانی که داروهایی مانند گلوکوکورتیکو استروئیدها و کورتون مصرف می‌کنند و یا بیماری‌های غدد درون ریز دارند، باید سنجش تراکم استخوان را انجام دهند.

چه زمانی باید به بهترین مرکز سنجش تراکم استخوان شیراز مراجعه کنیم؟

کسانی که در معرض خطر ابتلا به بیماری استئوپروز و یا همان پوکی استخوان قرار دارند؛ باید مراجعه به بهترین مرکز سنجش تراکم استخوان را جدی‌تر بگیرند. از طرف دیگر در بانوان پس از یائسگی، تراکم استخوان کاهش پیدا می‌کند و احتمال ابتلا به پوکی استخوان افزایش می‌یابد.

در بعضی موارد هم استخوان‌های افراد بسیار ضعیف می‌شود به طوری که با ضربه‌های کوچک آسیب می‌‌بینند؛ در چنین شرایطی باید معاینات مربوط به تراکم استخوان را در بهترین مرکز سنجش تراکم استخوان شیراز انجام دهید تا از بروز آسیب‌های جدی‌تر جلوگیری شود. اگر موارد زیر را دارید حتما به بهترین مرکز سنجش تراکم استخوان شیراز مراجعه کنید!

  • سابقه بیماری‌های مفصلی، پوکی استخوان و یا بیماری سلیاک
  • مصرف کورتون به مدت طولانی
  • بروز یائسگی زودرس (کمتر از 45 سال)
  • شکستگی استخوان‌ها پس از یک ضربه خفیف

سخن پایانی

در این مطلب به صورت کامل با بهترین مرکز سنجش تراکم استخوان شیراز آشنا شدیم. دانستیم که برای تشخیص مشکلات بافت استخوان‌ها و پیشگیری از بیماری‌های خطرناک مانند پوکی استخوان، انجام این تست ضروری است.

برای اطمینان از انجام معاینه سنجش تراکم استخوان و همچنین تفسیر نتایج آن باید در انتخاب بهترین مرکز سنجش تراکم استخوان شیراز کمی سخت‌گیر باشید. در صورتی که می‌خواهید برای انجام معاینات خود به مرکز تصویربرداری پزشکی تابا مراجعه کنید؛ می‌توانید به صورت غیر حضوری و با استفاده از سامانه نوبت دهی آنلاین از خدمات متنوع این مرکز استفاده کنید.

برای انجام سنجش تراکم استخوان و همچنین استفاده از سامانه نوبت دهی غیر حضوری، تنها کافیست بر روی دکمه زیر کلیک کنید؛ تا از سریع‌ترین و دقیق‌ترین مرکز تصویربرداری پزشکی نوبت خود را دریافت کنید.

انتشار: الهام صمصامیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *