ماموگرافی, برای بیماران, مطالب مفید

ماموگرافی با بیمه در مرکز تابا

mammography

ماموگرافی با بیمه یکی از بهترین روش‌های تشخیص سریع سرطان سینه به وسیله تابش پرتوهای خفیف اشعه ایکس است. طبق تحقیقات ارائه شده این بیماری به یکی از جدی‌ترین معضل‌ها در بین بانوان تبدیل شده است. بنابراین انجام معاینات برای تشخیص سرطان سینه و مشکلات مربوط به این بافت بسیار ضروری است.

استفاده از بیمه‌ها تاثیر زیادی بر روی هزینه خدمات درمانی خواهد داشت. از آن جایی که انجام معاینات پزشکی به خصوص ماموگرافی بسیار مهم است؛ بنابراین برای دسترسی آسان عموم افراد به معاینات، مراکز پزشکی باید طرف قرارداد با بیمه‌های مختلف باشند.

بسیاری از مشکلات مربوط به بافت پستان در مراحل ابتدایی علائم و نشانه‌های خاصی ندارند. به همین دلیل ممکن است بسیاری از افراد آن را نادیده بگیرند. یکی از روش‌هایی که کوچک‌ترین و جزئی‌ترین موارد مشکوک در بافت سینه را تشخیص می‌دهد، ماموگرافی با بیمه است.

در این نمونه از تصویربرداری پزشکی این بافت و نواحی اطراف آن به صورت دقیق مورد بررسی قرار می‌گیرند. و نتایج به صورت تصاویر دقیقی از این ناحیه در اختیار پزشک قرار خواهد گرفت. اگر شما هم به می‌خواهید معاینات خود را با بیمه در بهترین مراکز انجام دهید، مناسب‌ترین انتخاب برای شما مرکز تصویربرداری پزشکی تابا خواهد بود.

در این مطلب به صورت کامل در خصوص ماموگرافی با بیمه صحبت می‌کنیم. پس با ما همراه باشید تا اطلاعات دقیقی را در اختیار شما قرار دهیم. در ادامه موارد زیر را به صورت کامل بررسی می‌کنیم.

  • معرفی مرکز تصویربرداری پزشکی تابا
  • نحوه انجام ماموگرافی با بیمه در مرکز تابا
  • بیمه‌های طرف قرارداد مرکز تابا

با استفاده از سامانه نوبت دهی غیر حضوری، می توانید به راحتی و از طریق کلیک بر روی دکمه زیر، در سریع‌ترین و دقیق‌ترین مرکز تصویری برداری پزشکی (تابا) نوبت دریافت کنید.

ماموگرافی با بیمه چیست؟

ماموگرافی با بیمه ؛ ماموگرافی چیست
ماموگرافی با بیمه ؛ ماموگرافی چیست

ماموگرافی با بیمه یک روش تصویربرداری پزشکی است که برای تشخیص سرطان پستان استفاده می‌شود. در ماموگرافی با بیمه با کمک از اشعه ایکس، تصاویری از پستان‌ها دریافت می‌شود. این تصاویر به پزشک کمک می‌کند تا هرگونه توده یا ناهنجاری را در پستان‌ها شناسایی کند.
ماموگرافی با بیمه یک روش غربالگری برای بررسی بافت پستان است. این بدان معناست که برای یافتن سرطان‌ها و مشکلاتی که هنوز قابل تشخیص نیستند، استفاده می‌شود. ماموگرافی با بیمه می‌تواند به پزشک کمک کند تا سرطان را در مراحل اولیه تشخیص دهد؛ به همین دلیل درمان بیماری‌ها بسیار آسان‌تر خواهد بود و شانس بهبودی افزایش می‌یابد.

ماموگرافی با بیمه برای همه بانوان بالای 40 سال توصیه می‌شود. زنانی که سابقه خانوادگی سرطان پستان دارند باید زودتر، یعنی از سن 35 سالگی، ماموگرافی را شروع کنند.
شما عزیزان برای انجام ماموگرافی با بیمه می‌توانید به مرکز تصویربرداری پزشکی تابا مراجعه کنید. با انجام این معاینه در بهترین مرکز ماموگرافی شیراز، معاینات شما به صورت دقیق انجام می‌شود. بنابراین نگرانی و دغدغه را از خودتان دور کنید و نسبت به سلامتی خود حساس‌تر باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می‌کنیم مطلب ماموگرافی را مطالعه کنید.

بیماران محترم برای دریافت تصاویر پزشکی خود به صورت مجازی و بدون نیاز به حضور در مرکز تابا، می توانید از طریق کلیک بر روی دکمه زیر و وارد کردن مشخصات، تصاویر پزشکی خود را دریافت کنند.

نحوه انجام ماموگرافی با بیمه در مرکز تابا

ماموگرافی با بیمه ؛ نحوه انجام ماموگرافی در مرکز تابا
ماموگرافی با بیمه ؛ نحوه انجام ماموگرافی در مرکز تابا

تصاویر به دست آمده از ماموگرافی با بیمه می‌توانند برای یافتن توده‌ها، ضخیم شدن بافت و سایر تغییرات در سینه‌ها استفاده شوند. در برخی موارد این علائم که می‌توانند نشان دهنده سرطان سینه باشند. ماموگرافی یک روش غربالگری برای سرطان سینه است، به این معنی که برای یافتن سرطان در افرادی که علائمی ندارند استفاده می شود.

ماموگرافی با بیمه توسط یک تکنسین رادیولوژی انجام می‌شود. تکنسین شما را به اتاقی هدایت می کند که دارای دستگاه ماموگرافی است. شما باید لباس خود را از کمر به بالا در بیاورید و یک لباس مخصوص بپوشید. پس از آماده شدن، تکنسین هر پستان را بین دو صفحه قرار می‌دهد و سپس صفحه‌ها را به آرامی به هم فشار می‌دهد. این فشار برای گرفتن تصویر واضح از سینه ها لازم است. تکنسین دو تصویر از هر پستان می‌گیرد. این عکس‌ها برای رادیولوژیست ارسال می‌شود که آن‌ها را برای وجود هرگونه توده یا تغییر غیرطبیعی بررسی می‌کند.

ماموگرافی با بیمه معمولاً حدود 15 دقیقه طول می‌کشد. ممکن است در حین ماموگرافی کمی احساس ناراحتی کنید، اما این درد معمولاً کوتاه مدت است. بهتر است بدانید این نوع از تصویربرداری پزشکی یک روش ایمن و موثر برای غربالگری سرطان سینه است. با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که ماموگرافی 100 درصد دقیق نیست. گاهی اوقات سرطان سینه در ماموگرافی دیده نمی‌شود. همچنین همه توده‌ها در بافت پستان سرطانی نیستند و ممکن است علت‌های دیگری نیز داشته باشند که در ادامه بیشتر در خصوص این مورد توضیح می‌دهیم. اگر نگران سرطان سینه هستید، با پزشک خود صحبت کنید. پزشک شما می تواند در مورد خطر ابتلا به سرطان سینه و مزایا و معایب ماموگرافی با شما صحبت کند.

انتشار: الهام صمصامیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *