درباره تابا

داستان تابا و کمک به محیط زیست

داستان تابا و کمک به محیط زیست

با گسترش شهرها، افزایش جمعیت و روی کار آمدن صنایع و کارخانه‌ها خطر جدی محیط زیست را تهدید کرد. به صورتی که امروزه آلودگی محیط زیست یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های کلان شهرهاست.

افزایش میزان آلودگی و تخریب محیط زیست باعث ایجاد بحران‌های جبران ناپذیری برای افراد شد. از یک سو مهم‌ترین منابع طبیعی در خطر نابود شدن قرار گرفت و از طرف دیگر شدت این آلودگی‌ها برای سلامتی افراد خطری جدی محسوب می‌شد. به طوری که سالانه چندین هزار نفر به علت این معضل، جان خود را از دست می‌دهند.

همین امر موجب شد تا بسیاری از کشورها به دنبال راه‌حلی برای حفاظت از محیط زیست باشند. استفاده از اینترنت و خدمات آنلاین یکی از هوشمندانه‌ترین انتخاب‌‌ها برای کاهش آلودگی و حفاظت از منابع طبیعی بود.

مهم‌ترین هدف تابا در راستای حفاظت از محیط زیست

هدف تابا در راستای حفاظت از محیط زیست

در طی سال‌های اخیر حفاظت از محیط زیست و کاهش ریسک آسیب‌های ناشی از آلودگی از مهم‌ترین هدف‌های مرکز تصویربرداری پزشکی تابا بوده و قدم‌های بزرگی را در راستای الکترونیکی شدن هر چه بیشتر خدمات و حذف کاغذ برداشته است. از این موارد می‌توان به پنل نوبت دهی آنلاین، جوابدهی آنلاین و فرم های الکترونیکی بیماران اشاره کرد.

مجموعه تابا در نظر دارد هر دو ماه یک عدد پرینتر را از چرخه کار خارج کرده تا بعد از ۲ سال با حداقل چاپ کاغذ به حفظ محیط زیست کمک کند. برای رسیدن به این امر مهم نیاز به همکاری شما هموطنان عزیز داریم تا بتوانیم به بهترین به اهداف خود دست یابیم.

مرکز تصویربرداری پزشکی تابا با فراهم کردن یک درگاه اینترنتی تمامی نیازهای مراجعه کنندگان محترم را به صورت آنلاین و از طریق اینترنت فراهم نموده است تا شما عزیزان بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن اقداماتی نظیر نوبت‌دهی، مشاهده تصاویر پزشکی و… را انجام دهید.

شما در هر زمان از شبانه روز می توانید با مراجعه به آدرس portal.tabamic.com به تمام اطلاعات خود مانند دیدن مبالغ پرداختی، تصاویر پزشکی، جواب‌ها و رسید جهت بیمه تکمیلی دسترسی داشته باشید.

بنابراین شما عزیزان با استفاده از پورتال بالا به جای چاپ کاغذ، کمک شایانی در حفاظت محیط زیست خواهید کرد و در حقیقت با کاهش چاپ کاغذ و حفظ منابع طبیعی، شیرازی زیباتر خواهیم داشت.

2 نظر در “داستان تابا و کمک به محیط زیست

  1. مهین مولا گفت:

    درود بر شما
    بسیار خوشحالم که برای بهبود وضعیت نابسامان محیط زیست کوشش می کنید.

    1. Faghihsmh Faghih گفت:

      تمام سعی ما بر حذف کاغذ است و ان‌شاءالله تا دوسال آینده در صورت همکاری سازمان های دولتی یا بیمه ها به این مهم دست خواهیم یافت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *