ام آر آی, مطالب مفید

بهترین مرکز ام آر آی شیراز

بهترین مرکز ام آر آی شیراز ؛ موضوعی که به صورت کامل در این مطلب در مورد آن صحبت می‌کنیم. با کمک این روش می‌توان بافت‌های درونی بدن را به صورت دقیق بررسی کرد و مشکلات ارگان‌های مهم را تشخیص داد.

در ام آر آی از امواج مغناطیسی و رادیویی استفاده می‌شود که ناحیه مورد نظر بدن را به صورت دقیق بررسی می‌کند. با کمک این امواج تصاویر بسیار دقیق را در اختیار افراد و پزشکان قرار می‌گیرد. در حال حاضر از این روش برای تشخیص بسیاری از بیماری‌ها استفاده می‌شود که تاثیر زیادی بر روی روند درمان و بهبودی دارد. در ام آر آی قسمت‌های مهم مانند تخمدان، پانکراس کلیه‌ها و… به صورت دقیق بررسی می‌شوند.

استفاده از دستگاه‌های پیشرفته و برخورداری از کادر پزشکی مجرب و متخصص تاثیر زیادی در بررسی مشکلات بیمار دارد. یکی از دلایل منحصر بفرد بودن مرکز تصویربرداری پزشکی تابا، استفاده از تجهیزات پیشرفته در کنار همکاری با کادر پزشکی مجرب است. اولویت و هدف این مرکز همواره افزایش رفاه حال و سلامتی هموطنان عزیز بوده و در راستای تحقق این هدف بیشترین تلاش را کرده است.

در این مطلب به صورت کامل در مورد بهترین مرکز ام آر آی شیراز صحبت می‌کنیم پس با ما همراه باشید تا اطلاعات دقیقی را در اختیار شما قرار دهیم. در ادامه موارد زیر را به صورت کامل بررسی می‌کنیم.

  • معرفی بهترین مرکز ام آر آی شیراز
  • ام آر آی چیست؟
  • ام آر آی در مرکز تابا چگونه انجام می‌شود؟
  • کاربردهای ام آر آی

با استفاده از سامانه نوبت دهی غیر حضوری، می توانید به راحتی و از طریق کلیک بر روی دکمه زیر، در سریع‌ترین و دقیق‌ترین مرکز تصویری برداری پزشکی (تابا) نوبت دریافت کنید.

آشنایی با بهترین مرکز ام آر آی شیراز

بهترین مرکز ام آر آی شیراز ؛ آشنایی با مرکز تصویربرداری پزشکی تابا
بهترین مرکز ام آر آی شیراز ؛ آشنایی با مرکز تصویربرداری پزشکی تابا

همه ما انتظار داریم معاینات خود را در مراکزی انجام دهیم که بسیار دقیق انجام شوند. بنابراین اولین مهم‌ترین اقدامی که باید انجام دهیم، پیدا کردن بهترین مرکز ام آر آی شیراز است. مراکز ام آر آی در شیراز باید از تجهیزات بسیار پیشرفته استفاده کنند تا بهترین تصاویر را با کمترین میزان خطا تهیه کنند.

همچنین وجود متخصصان و کادر درمانی که بتوانند کامل‌ترین راهنمایی‌ها را در اختیار افراد قرار دهند، بسیار ضروری است. اگر شما هم به دنبال بهترین مرکز ام آر آی شیراز می‌گردید؛ بهترین انتخاب برای شما مرکز تصویربرداری پزشکی تابا خواهد بود. یکی از هوشمندانه‌ترین اقدامات این مرکز برخورداری از خدمات متنوع نظیر سی تی اسکن، سونوگرافی، رادیولوژی و سنجش تراکم استخوان است.

بنابراین شما برای انجام بسیاری از معاینات و تصویربرداری‌های خود نیازی ندارید که به مراکز مختلف مراجعه کنید. هدف و اولویت این مرکز همواره افزایش اطمینان و اعتماد مراجعه کنندگان عزیز بوده است تا با آرامش خاطر معاینات خود را انجام دهند. در راستای تحقق این هدف؛ مجموعه تابا تلاش کرده تا با ایجاد محیطی آرام و استفاده از مدرن‌ترین دستگاه‌های پزشکی شرایط بیماران را درک کند و همواره بهترین امکانات را در اختیار افراد قرار دهد.

وجود خدمات متنوع و همچنین کادر پرشکی مجرب باعث شده تا درصد رضایت عموم افراد برای انجام معاینات در این مرکز بالا باشد و همین امر موجب شد تا این مرکز به عنوان بهترین مرکز ام آر آی شیراز شناخته شود. در ادامه با ویژگی‌های بهترین مرکز ام آر آی شیراز بیشتر آشنا می‌شویم.

چرا معاینات خود را در مرکز تابا انجام دهیم؟

بهترین مرکز ام آر آی شیراز ؛ انجام معاینات در مرکز تابا
بهترین مرکز ام آر آی شیراز ؛ انجام معاینات در مرکز تابا

یکی از مهم‌ترین اقداماتی که بسیاری از افراد به دنبال آن هستند، دسترسی سریع به نوبت دهی و تصاویر پزشکی است. امروزه برخورداری از سیستم آنلاین برای نوبت دهی و… از کارهای مهمی است که بسیاری از مراکز باید از آن استفاده کنند.

شما با استفاده از سامانه نوبت دهی غیر حضوری مرکز تصویربرداری پزشکی تابا، می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن نوبت خود را دریافت کنید. از طرف دیگر ممکن است بسیاری از افراد برای انجام معاینات خود اطلاعات کافی نداشته باشند.

به همین علت وجود کادر درمانی متخصصی که بتوانند در چنین شرایطی کامل‌ترین اطلاعات را در اختیار مراجعه کنندگان قرار دهد؛ بسیار مهم است. خوشبختانه همکاران مجموعه تابا در دسترس هستند تا کامل‌ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار دهند، تا بتوانید معاینات خود را به صورت دقیق انجام دهید.

وجود پزشکان باتجربه و متخصص در بهترین مرکز ام آر آی شیراز تاثیر بسیار زیادی بر روی نتایج معاینه شما خواهد داشت و روند بهبودی برای شما سریع‌تر خواهد شد. اما همان طور که همه ما می‌دانیم در کنار همکاری با پزشکان متخصص، برخورداری از تجهیزات و دستگاه‌‌های پیشرفته برای افزایش دقت و کیفیت تصاویر نیز بسیار مهم است.

هدف و اولویت مرکز تصویربرداری پزشکی تابا به عنوان بهترین مرکز ام آر آی شیراز ، افزایش ایمنی و سطح سلامتی جامعه است. مجموعه ما متعهد به ارائه بهترین خدمات و تجربه تصویربرداری پزشکی و به حداقل رساندن قرار گرفتن شما در معرض تابش اشعه است. حالا که بهترین مرکز ام آر آی شیراز  را شناختیم، بهتر است با ام آر آی و نحوه انجام آن آشنا شویم.

بیماران محترم برای دریافت تصاویر پزشکی خود به صورت مجازی و بدون نیاز به حضور در مرکز تابا، می توانید از طریق کلیک بر روی دکمه زیر و وارد کردن مشخصات، تصاویر پزشکی خود را دریافت کنند.

بهترین مرکز ام آر آی شیراز ؛ ام آر آی چیست؟

بهترین مرکز ام آر آی شیراز ؛ ام آر آی چیست؟
بهترین مرکز ام آر آی شیراز ؛ ام آر آی چیست؟

ام آر آی یا Magnetic Resonance Imaging یکی از پیشرفته‌ترین نوع تصویربرداری پزشکی است. با انجام این معاینه در بهترین مرکز ام آر آی شیراز ، بافت‌های درونی بدن به صورت دقیق بررسی می‌شوند و مشکلات ارگان‌های مهم به راحتی و بدون درد تشخیص داده می‌شوند.

ام آر آی به عنوان تصویربرداری ایمن و پیشرفته شناخته شده است؛ که با استفاده از امواج بسیار قوی و بی خطر مغناطیسی و رادیویی به بررسی ارگان‌های درون بدن می‌پردازد. هنگامی که توسط دستگاه مخصوص، میدان مغناطیسی ایجاد می‌شود؛ یک سیگنال رادیویی ایجاد می‌شود که با کمک همین سیگنال از نواحی داخلی بدن تصاویر مورد نظر گرفته می‌شود.

پزشک با انجام ام آر آی در شیراز می‌تواند بدون انجام جراحی و به راحتی به بافت‌های درونی بدن نفوذ کند و به صورت دقیق‌تر مشکلات مراجعه کنندگان را بررسی کند. این که چرا افراد باید این معاینه را در بهترین مرکز ام آر آی شیراز انجام دهند؛ دلایل مختلفی دارد که همه این موارد برای بررسی سلامت اندام‌ها و بافت‌های داخلی بدن انجام می‌گیرد.

این بافت‌ها شامل استخوان‌ها، بافت‌های نرم (مانند رگ‌های خونی، رباط‌ها و عضلات) و مغز می‌باشند. البته در برخی مواقع از این آزمایش برای تشخیص بیماری‌ها و جراحت نیز استفاده می‌شود که در آن روند پیشرفت بیماری و تاثیر درمان بررسی می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می‌کنیم مطلب ام آر آی در شیراز را مطالعه کنید.

نحوه انجام این معاینه در بهترین مرکز ام آر آی شیراز

بهترین مرکز ام آر آی شیراز ؛ نحوه انجام ام آر آی در مرکز تابا
بهترین مرکز ام آر آی شیراز ؛ نحوه انجام ام آر آی در مرکز تابا

دستگاه ام آر آی در شیراز یک محفظه استوانه‌ای مانند و بزرگ است که توسط آهن‌ربا احاطه شده است. در تمامی معاینات ام آر آی فرد به صورت عادی بر روی تخت قرار می‌گیرد. برای انجام این آزمایش در بهترین مرکز ام آر آی شیراز ، بیمار در برابر یک میدان مغناطیسی قوی قرار می‌گیرد و این امواج به تمام قسمت‌های بدن فرد تابانده می‌شود.

در نهایت امواج دریافت شده توسط کامپیوتر مخصوص به سرعت تحلیل می‌شود. سپس پزشک می‌تواند تصاویر به دست آمده را با کیفیت بالاتر بر روی مانیتور ببیند. در این کامپیوتر قسمت‌هایی از بدن که امواج رادیویی بیشتری را از خود ساطع کرده‌اند، مشخص می‌شوند. اگر این آزمایش با تزریق باشد قبل از خوابیدن روی تخت، آنژیوکت در دست فرد بیمار قرار می‌گیرد. حین انجام اسکن در بهترین مرکز ام آر آی شیراز ، دارو به بیمار تزریق می‌شود.

به طور معمول جهت انجام ام آر آی در شیراز، فرد درون یک محفظه تونل مانند قرار می‌گیرد. توجه داشته باشید در مرکز تصویربرداری پزشکی تابا از تونل بزرگ برای احساس راحتی مراجعه کنندگان عزیز استفاده می‌شود. به همین علت افراد با اطمینان خاطر بیشتری معاینات خود را در بهترین مرکز ام آر آی شیراز انجام می‌دهند. سر در حین انجام تصویربرداری‌های شکم و لگن و اندام‌ها خارج از تونل قرار دارد.

سوالات متداول در مورد بهترین مرکز ام آر آی شیراز

اصولا جهت انجام ام آر آی‌های بدون تزریق در بهترین مرکز آم آر آی شیراز ، امادگی خاصی نیاز ندارید.

همان طور که گفتیم ام آر آی یکی از ایمن‌ترین روش‌های تصویربرداری است. به همین علت انجام نوع ساده و بدون تزریق آن در بهترین مرکز ام آر آی شیراز عوارضی ندارد. اما در هنگام تزریق دارو ممکن است برخی از افراد دچار حساسیت شوند. معمولا افرادی که به داروی تزریقی آلرژی داشته باشند؛ قبل از انجام این معاینه در بهترین مرکز ام آر آی شیراز باید مقداری دارو مصرف کنند تا احتمال حساسیت آن‌ها کمی کاهش یابد.

خیر. همان طور که چندین بار در این مطلب به آن اشاره کردیم؛ MRI به عنوان روشی غیر تهاجمی، کاملا ایمن و بدون درد شناخته شده است.

اولین تفاوت سی تی اسکن و ام آر آی در پرتوهای استفاده شده در آن‌هاست. در سی تی اسکن از اشعه ایکس استفاده می‌شود. در صورتی که در ام آر آی میدان مغناطیسی ایجاد می‌شود.

بهترین مرکز ام آر آی شیراز چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

1) طرف قرارداد بودن با بیمه‌های مختلف

بهترین مرکز ام آر آی شیراز ؛ بیمه‌های طرف قرارداد
بهترین مرکز ام آر آی شیراز ؛ بیمه‌های طرف قرارداد

همه ما می‌دانیم که هزینه‌های انجام معاینات پزشکی بسیار بالاست. بنابراین وجود شرایطی که افراد بتوانند با هزینه معقولی معاینات خود را در بهترین مرکز ام آر آی شیراز انجام دهند، بسیار ضروری است.

خوشبختانه مرکز تصویربرداری پزشکی تابا شرایطی را فراهم کرده تا بسیاری از هموطنان عزیز برای استفاده از خدمات این مرکز، از انواع بیمه‌های درمانی استفاده کنند. بنابراین یکی از مواردی که برای انتخاب بهترین مرکز ام آر آی شیراز باید به آن توجه کنید؛ طرف قرارداد بودن آن با بیمه‌های مختلف است. برای اطلاعات از بیمه‌های طرف قرارداد مرکز تابا بر روی این قسمت کلیک کنید.

2) دریافت نوبت آنلاین در سریع‌ترین زمان ممکن

بهترین مرکز ام آر آی شیراز ؛ دریافت نوبت سریع مرکز تابا
بهترین مرکز ام آر آی شیراز ؛ دریافت نوبت سریع مرکز تابا

امروزه دریافت نوبت دهی سریع و غیر حضوری در کنار دسترسی به اطلاعات پزشکی یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین مرکز ام آر آی در شیراز است. همان طور که گفتیم هدف و اولویت مرکز تصویربرداری پزشکی تابا همواره این بوده است تا شرایطی را فراهم کند که همه هموطنان عزیز به راحتی بتوانند از خدمات متنوع این مرکز استفاده کنند.

مجموعه تابا با ارائه سامانه نوبت دهی آنلاین این امکان را فراهم کرده تا در سریع‌ترین زمان ممکن نوبت خود را دریافت کنید. نوبت دهی فوری و بدون اتلاف وقت در کنار دسترسی به تصاویر پزشکی از مهم‌ترین مزیت‌های بهترین مرکز ام آر آی شیراز است.

3) برخورداری از کادر پزشکی متخصص

بهترین مرکز ام آر آی شیراز ؛ کادر پزشکی متخصص مجموعه تابا
بهترین مرکز ام آر آی شیراز ؛ کادر پزشکی متخصص مجموعه تابا

برای انتخاب بهترین مرکز ام آر آی شیراز ، وجود پزشکان متخصص برای بررسی معاینات شما بسیار مهم است. کادر پزشکی در چنین مراکزی باید افرادی با مهارت بالا و دارای اخلاق حرفه‌ای باشند تا مراجعه کنندگان با اطمینان خاطر معاینات خود را انجام دهند.

ممکن است بسیاری از افراد در حین انجام ام آر آی در شیراز دچار استرس و نگرانی شوند. در چنین شرایطی است که کادر پزشکی باید با آرامش خاطر کامل‌ترین راهنمایی‌ها را در اختیار افراد قرار دهند. مرکز تصویربرداری پزشکی تابا با همکاری با پزشکان متخصص در زمینه ام آر آی در کنار شما خواهد بود تا بهترین تجربه را از معاینات خود داشته باشید.

4) برخورداری از متنوع‌ترین خدمات

بهترین مرکز ام آر آی شیراز ؛ خدمات متنوع مرکز تابا
بهترین مرکز ام آر آی شیراز ؛ خدمات متنوع مرکز تابا

وجود مراکزی که بتوانند خدمات متنوعی را برای افراد ارائه دهند تا مراجعه کنندگان برای انجام معاینات خود، نیاز به مراکز مختلف نداشته باشند؛ بسیار مهم است. یکی از مواردی که باعث شده مرکز تصویربرداری پزشکی تابا به عنوان بهترین مرکز ام آر آی شیراز شناخته شود، ارائه متنوع‌ترین خدمات است. این مرکز با ارائه خدماتی نظیر سی تی اسکن، سونوگرافی، ماموگرافی، رادیولوژی و سنجش تراکم استخوان در خدمت شما خواهد بود.

بنابراین بدون نگرانی می‌توانید معاینات خود را در بهترین مرکز ام آر آی در شیراز انجام دهید. برای انجام معاینات در مرکز تصویربرداری پزشکی تابا تنها کافیست از طریق سامانه نوبت دهی غیر حضوری با کارشناسان مجموعه ما در ارتباط باشید.

5) اعتماد و رضایت بالای مراجعه کنندگان

بهترین مرکز ام آر آی شیراز ؛ اعتماد مراجعه کنندگان
بهترین مرکز ام آر آی شیراز ؛ اعتماد مراجعه کنندگان

برای انجام معاینات در بهترین مرکز ام آر آی شیراز ؛ باید مرکزی را انتخاب کنید که درصد رضایت عموم افراد از آن مرکز بالا باشد. برخورداری از اعتماد بالای مراجعه کنندگان، نشان دهنده ارائه خدمات با کیفیت و درک شرایط بیمار است.

مرکز تصویربرداری پزشکی تابا همواره در تلاش است تا با ارائه خدمات مناسب، سبب افزایش اعتماد و رفاه حال هموطنان عزیز شود. بنابراین شما عزیزان می‌توانید با خیالی راحت برای انجام ام آر آی در شیراز به مرکز تابا مراجعه کنید تا معاینات شما به صورت دقیق انجام شوند.

6) مجهز به پیشرفته‌ترین تجهیزات پزشکی و تصویربرداری

بهترین مرکز ام آر آی شیراز ؛ پیشرفته ترین تجهیزات مرکز تابا
بهترین مرکز ام آر آی شیراز ؛ پیشرفته ترین تجهیزات مرکز تابا

همه افراد انتظار دارند معایناتشان‌ در بهترین مرکز ام آر آی شیراز به صورت دقیق انجام شود. این تحقق این امر لازم است مراکز ام آر آی در شیراز از تجهیزات و دستگاه‌های به‌روز و پیشرفته استفاده کنند.

از آن جایی که آزمایشات مربوط ام آر آی بسیار حساس هستند؛ از طرف دیگر در این معاینه بافت‌های درونی بدن باید به صورت دقیق بررسی شوند؛ لازم است مرکزی را انتخاب کنید که در مدت زمان کم‌تری بدون درد، بهترین تصاویر را در اختیار افراد و پزشکان قرار دهد.

اگر شما هم برای انجام معاینات خود به مرکز مطمئن و مناسبی هستید؛ هوشمندانه‌ترین و بهترین انتخاب برای شما مرکز تصویربرداری پزشکی تابا خواهد بود. در این مرکز به علت استفاده از تونل بزرگ، سعی شده تا افراد برای انجام ام آر آی در شیراز در برابر میزان اشعه کمتری قرار بگیرند. بنابراین مراجعه کنندگان در حین این تصویربرداری احساس راحتی دارد. توجه داشته باشید که سر در حین انجام تصویربرداری‌های شکم، لگن و اندام‌ها خارج از تونل قرار دارد.

بهترین مرکز ام آر آی شیراز ؛ انواع ام آر آی در شیراز

بهترین مرکز ام آر آی شیراز ؛ انواع ام آر آی در شیراز
بهترین مرکز ام آر آی شیراز ؛ انواع ام آر آی در شیراز

1) ام آر آی با تزریق

برای انجام این روش در بهترین مرکز ام آر آی شیراز از ماده کنتراست استفاده می‌شود. این ماده کاملا بی‌خطر بوده تنها علتی که از آن استفاده می‌کنند این است که تصاویر با کیفیتی در اختیار افراد قرار بگیرد.

همان طور که گفتیم این ماده اصلا خطری ندارد و افراد پس از انجام ام آر آی در شیراز، مشکل خاصی را تجربه نمی‌کنند. البته باز هم تعداد بسیار کمی هستند که نسبت به این ماده حساسیت نشان داده‌اند؛ برای این مورد هم ر بهترین مرکز ام آر آی شیراز جای نگرانی نیست. زیرا پزشک متخصص شما می‌تواند با کمک برخی از داروها عوارض ماده کنتراست را کاهش دهد.

2) ام آر آی شکم و لگن

با کمک ام آر آی شکم و لگن در بهترین مرکز ام آر آی شیراز ، نواحی داخلی شکم مانند مثانه، رحم، کلیه، کبد و… مورد بررسی قرار می‌گیرند. با انجام ام آر آی در شیراز انواع بیماری‌های شکم و تومورها به خوبی تشخیص داده می‌شوند.

از طرف دیگر پزشک ممکن است برای تشخیص دقیق‌تر و درمان مشکلات ستون فقرات؛ توصیه کند که معاینات خود را در بهترین مرکز ام آر آی شیراز انجام دهید. در این روش تمام قسمت‌های کمر بررسی می‌شوند و هر گونه ناهنجاری به راحتی تشخیص داده می‌شود.

3) ام آر آی کودکان با بیهوشی

از آن جایی که کنترل حرکات کودک در انجام معاینات تصویربرداری در بهترین مرکز ام آر آی شیراز کار بسیار سختی است؛ و از طرف دیگر در MRI سر شخص حتما باید بی حرکت باشد؛ عملا این کار برای کودکان و نوزادان غیر ممکن است. به همین علت این آزمایش در بهترین مرکز ام آر آی شیراز برای آن‌ها با کمک بیهوشی انجام می‌گیرد.

4) ام آر آی مغز

برای تهیه تصاویر با جزئیات زیاد از مغز مناسب‌ترین روش مراجعه به بهترین مرکز ام آر آی شیراز است. با کمک ام آر آی ناهنجاری‌های کوچک و همچنین وجود تومورها در بخش‌های مختلف مغز راحت‌تر شناسایی می‌شوند. توجه داشته باشید که برای انجام ام آر آی در مرکز تصویربراری پزشکی تابا، افراد دردی را تجربه نمی‌کنند.

بهترین مرکز ام آر آی شیراز ؛ مزایای انجام ام آر آی در مرکز تابا

  • ام آر آی 1.5 تسلا GE آمریکا
  • قرار گرفتن سر بیمار خارج از تونل در بیشتر تصویربرداری‌ها
  • امکان تصویربرداری از بیماران با وزن بالا
  • تونل بزرگ جهت راحتی بیماران
  • حذف آرتیفکت فلزی و حرکتی
  • امکان تصویربرداری بی صدا
  • 7 تصویربرداری سه بعدی

سخن پایانی

تا به اینجا دانستیم برای تشخیص مشکلات و ناهنجاری‌های بدن ضروری است برای انجام معاینات به بهترین مرکز ام آر آی شیراز مراجعه کنیم. تصاویر به دست آمده از MRI بسیار دقیق هستند و جزئیات بیشتری از اعضای بدن را نشان می‌دهند.

برای اطمینان از انجام معاینات ام آر آی و همچنین تفسیر نتایج آن باید در انتخاب بهترین مرکز ام آر آی شیراز کمی محتاطانه‌تر عمل کنید. در صورتی که شما هم به دنبال مناسب‌ترین مرکز ام آر آی در شیراز می‌گردید؛ بهترین انتخاب برای شما مرکز تصویربرداری پزشکی تابا خواهد بود. شما می‌توانید به صورت غیر حضوری و با استفاده از سامانه نوبت دهی آنلاین از خدمات متنوع این مرکز استفاده کنید.

برای انجام ام آر آی و همچنین استفاده از سامانه نوبت دهی غیر حضوری، تنها کافیست بر روی دکمه زیر کلیک کنید؛ تا از سریع‌ترین و دقیق‌ترین مرکز تصویربرداری پزشکی نوبت خود را دریافت کنید.

انتشار: الهام صمصامیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *