سی تی اسکن, مطالب مفید

بهترین مرکز سی تی اسکن شیراز ؛ مرکز تابا

بهترین مرکز سی تی اسکن شیراز موضوعی که در این مطلب به صورت کامل در مورد آن صحبت می‌کنیم. یکی از ایمن‌ترین روش تصویربرداری پزشکی که امروزه افراد بسیار زیادی از آن استفاده می‌کنند، سی تی اسکن است.

در این روش از اشعه ایکس استفاده می‌شود که هیچ گونه خطری ندارند و افراد پس از انجام این معاینه عوارض خاصی را تجربه نمی‌کنند. در سی تی اسکن ارگان‌‌های مهم بدن به صورت دقیق بررسی می‌شوند؛ تصاویر بدست آمده از این معاینه اطلاعات بسیار کمک کننده‌ای را در اختیار پزشک و افراد قرار می‌دهند و همین امر برای تشخیص بیماری‌ها ضروری است. از طرف دیگر تشخیص به موقع و سریع بسیاری از مشکلات، روند درمان و بهبودی افراد را سریع‌تر می‌کند.

انتخاب مرکز مناسب تاثیرات بسیار زیادی بر روی نتایج معاینات شما خواهد داشت. اگر شما هم به دنبال بهترین مرکز سی تی اسکن شیراز می‌گردید؛ بهترین و هوشمندانه‌ترین انتخاب برای شما مرکز تصویربرداری پزشکی تابا خواهد بود.

اولویت و هدف این مرکز همواره افزایش سطح سلامتی هموطنان عزیز بوده و در راستای تحقق این هدف تاکنون بهترین عملکرد را داشته است. در این مطلب به صورت کامل در مورد بهترین مرکز سی تی اسکن شیراز صحبت می‌کنیم پس با ما همراه باشید تا اطلاعات دقیقی را در اختیار شما قرار دهیم. در ادامه موارد زیر را به صورت کامل بررسی می‌کنیم.

  • معرفی بهترین مرکز سی تی اسکن شیراز
  • سی تی اسکن چیست؟
  • سی تی اسکن در مرکز تابا چگونه انجام می‌شود؟
  • انواع سی تی اسکن

با استفاده از سامانه نوبت دهی غیر حضوری، می توانید به راحتی و از طریق کلیک بر روی دکمه زیر، در سریع‌ترین و دقیق‌ترین مرکز تصویری برداری پزشکی (تابا) نوبت دریافت کنید.

معرفی بهترین مرکز سی تی اسکن شیراز

معرفی بهترین مرکز سی تی اسکن شیراز ؛ مرکز تصویربرداری پزشکی تابا
معرفی بهترین مرکز سی تی اسکن شیراز ؛ مرکز تصویربرداری پزشکی تابا

همان طور که می‌دانید برای انجام دقیق معاینات لازم است قبل از مراجعه به بهترین مرکز سی تی اسکن شیراز ، در خصوص نحوه ارائه و کیفیت خدمات این مراکز تحقیق کنیم. در این قسمت قصد داریم با بهترین مرکز سی تی اسکن شیراز آشنا شویم. مرکز تصویربرداری پزشکی تابا یکی از برجسته‌ترین مراکز تصویربرداری پزشکی در شیراز است.

معایناتی که افراد در بهترین مرکز سی تی اسکن شیراز انجام می‌دهند، باید کمترین میزان خطا را داشته باشد. برای این مورد هم مراکز باید از تجهیزات پیشرفته و مدرن استفاده کنند که مراجعه کنندگان در هنگام استفاده از آن‌ها راحت باشند.

از طرف دیگر برخی از مراجعه کنندگان ممکن است در حین انجام آزمایشات دچار استرس شوند و یا اینکه در خصوص برخی از معاینات اطلاعات کافی نداشته باشند. در چنین شرایطی وجود کادر پزشکی متخصص بسیار مهم است. چرا که نوع ارتباط با مراجعه کنندگان و افزایش رضایت آن‌ها از مراجعه به بهترین مرکز سی تی اسکن شیراز باعث افزایش اعتماد و اطمینان آن‌ها می‌شود.

در حقیقت هدف اصلی بهترین مرکز سی تی اسکن شیراز ، درک شرایط مراجعه کنندگان و افزایش رضایت و اعتماد آن‌هاست. در راستای تحقق این هدف مرکز تصویربرداری پزشکی تابا متنوع‌ترین خدمات را با بهترین کیفیت برای مراجعه کنندگان ارائه می‌دهد.

مرکز تابا با انجام خدمات متنوع مانند ماموگرافی، سونوگرافی، سنجش تراکم استخوان، رادیولوژی و ام آر آی در کنار شما خواهد بود؛ تا بدون دغدغه معاینات خود را در این مرکز انجام دهید. وجود خدمات متنوع و همچنین همکاری با کادر پرشکی متخصص سبب می‌شود تا درصد رضایت عموم افراد برای انجام معاینات در این مرکز بالا باشد. همچنین همین امر موجب شد تا این مرکز به عنوان بهترین مرکز سی تی اسکن شیراز شناخته شود. در قسمت‌های بعد با ویژگی‌های بهترین مرکز سی تی اسکن شیراز بیشتر آشنا می‌شویم.

بهترین مرکز سی تی اسکن شیراز ؛ معرفی مرکز تصویربرداری پزشکی تابا

بهترین مرکز سی تی اسکن شیراز
بهترین مرکز سی تی اسکن شیراز

بهترین مرکز سی تی اسکن شیراز باید از سیستم نوبت دهی غیر حضوری و آنلاین استفاده کند. این سیستم یکی از تکنولوژی به‌روز دنیاست که بسیاری از مراکز درمانی برای دسترسی آسان و راحت مراجعه کنندگان به نوبت دهی و تصاویر پزشکی از آن استفاده می‌کنند. مرکز تصویربرداری پزشکی تابا برای کاهش دغدغه شما برای انجام معاینات، از سامانه نوبت دهی غیر حضوری استفاده می‌کند. شما عزیزان می‌توانید برای مراجعه به بهترین مرکز سی تی اسکن شیراز ، در سریع‌ترین زمان ممکن نوبت خود را دریافت کنید.

یکی دیگر از عوامل مهمی که باعث می‌شود مرکز تصویربرداری پزشکی تابا به عنوان بهترین مرکز سی تی اسکن شیراز شناخته شود؛ همکاری با کادر پزشکی مجرب و متخصص است. ممکن است برای همه ما این شرایط پیش آمده باشد که در هنگام انجام معاینات اطلاعات کافی در خصوص سی تی اسکن در شیراز را نداشته باشیم.

در چنین شرایطی وجود کادر درمانی که بتوانند افراد را راهنمایی کنند و کامل‌ترین اطلاعات را در اختیار آن‌ها قرار دهند، بسیار کمک کننده خواهد بود. خوشبختانه همکاران ما در مجموعه تابا در تمامی مراحل انجام معاینات سی تی اسکن و سایر خدمات در کنار شما خواهند بود تا معاینات خود را به بهترین شکل انجام دهید.

اما همان طور که همه ما می‌دانیم در کنار همکاری با پزشکان متخصص؛ برخورداری از تجهیزات و دستگاه‌‌های پیشرفته برای افزایش دقت و کیفیت تصاویر سی تی اسکن نیز بسیار مهم است. هدف و اولویت مرکز تصویربرداری پزشکی تابا به عنوان بهترین مرکز سی تی اسکن شیراز ، افزایش ایمنی و سطح سلامتی جامعه است. مجموعه ما متعهد به ارائه بهترین خدمات و تجربه تصویربرداری پزشکی و به حداقل رساندن قرار گرفتن شما در معرض تابش اشعه است. حالا که بهترین مرکز سی تی اسکن در شیراز را شناختیم، بهتر است با سی تی اسکن و نحوه انجام آن آشنا شویم.

بیماران محترم برای دریافت تصاویر پزشکی خود به صورت مجازی و بدون نیاز به حضور در مرکز تابا، می توانید از طریق کلیک بر روی دکمه زیر و وارد کردن مشخصات، تصاویر پزشکی خود را دریافت کنند.

بهترین مرکز سی تی اسکن شیراز ؛ سی تی اسکن چیست؟

بهترین مرکز سی تی اسکن شیراز ؛ سی تی اسکن چیست؟
بهترین مرکز سی تی اسکن شیراز ؛ سی تی اسکن چیست؟

همه با نام تصویربرداری سی تی اسکن آشنا هستیم، اما ممکن است اطلاعات کافی در مورد آن نداشته باشیم. در حقیقت سی تی اسکن یا توموگرافی کامپیوتری مجموعه‌ای از تصاویری است که از زوایای مختلف با کمک اشعه ایکس گرفته می‌شود. با کمک این روش، تصاویر و برش‌های مقطعی از رگ‌های خونی، استخوان‌ها و بافت‌های نرم درون بدن به دست می‌آید.

با انجام معاینات در بهترین مرکز سی تی اسکن شیراز ، تصاویر بسیار دقیق و با جزئیات بیشتری در اختیار افراد و پزشکان قرار خواهد گرفت. با مراجعه به بهترین مرکز سی تی اسکن شیراز و انجام معاینات نیازی به انجام جراحی‌های سخت برای تشخیص مشکلات بدن نیست.

سی تی اسکن در شیراز کاربردهای بسیار زیادی دارد. اما این روش برای افرادی که دارای صدمات داخلی حاصل از تصادفات و یا انواع تروما هستند، بسیار مناسب است. انجام این معاینه در بهترین مرکز سی تی اسکن شیراز برای تشخیص انواع بیماری‌ها و صدمات کاربرد دارد. همچنین سی تی اسکن به پزشک این امکان را می‌دهد تا تصاویری از برش‌های مقطعی از بدن شما را بررسی و مشاهده کند.

ممکن است شما هم از آن دسته افراد باشید که تصور کنید اشعه استفاده شده در این معاینه برای سلامتی بسیار مضر است. اما در حقیقت استفاده از این اشعه برای داشتن تصاویر دقیق و با کیفیت ضروری است؛ به همین علت بودن آن هیچ خطری ندارد. دریافت تصاویر با دقت بالا به پزشکان در بهترین مرکز سی تی اسکن شیراز این امکان را می‌دهند که مشکلات و ناهنجاری‌های موجود در بافت‌های مهم بدن را به صورت دقیق و در مدت زمان سریع‌تری تشخیص بدهند. برای اطلاعات بیشتر پیشنهاد می‌کنیم مطلب سی تی اسکن در شیراز را مطالعه کنید.

سوالات متداول بهترین مرکز سی تی اسکن شیراز

خوشبختانه انجام این معاینه در بهترین مرکز سی تی اسکن شیراز یکی از روش‌های ایمن برای تشخیص بیماری‌‌هاست. مزایای انجام سی تی اسکن معمولا در برابر خطرات کم و احتمالی ناشی از تزریق ماده حاجب، مصرف داروهای آرام بخش و یا دریافت اشعه ایکس بیشتر به چشم می‌آید.

البته افراد در طول آزمایش و معاینات به ندرت عوارض مربوط به سی تی اسکن را تجربه می‌کنند. آن دسته از افرادی که به ماده حاجب حساسیت دارند و از این بابت نگران هستند؛ باید بدانند که این آلرژی را فورا می‌توان درمان کرد و جای نگرانی نیست.

اگر در دوران باردار هستید، حتما با اطلاع به پزشک خود این معاینات را در بهترین مرکز سی تی اسکن شیراز را انجام دهید. در برخی مواقع ممکن است پزشک برای جلوگیری از قرار گرفتن جنین در برابر اشعه‌ها، از معاینه‌های دیگری مانند سونوگرافی یا MRI استفاده کند. البته در دوزهای پایین در تصویر برداری‌های سیتی اسکن، هیچ اثر منفی در انسان مشاهده نشده و همانطور که گفتیم روشی ایمن است.

برای انجام معاینات در بهترین مرکز سی تی اسکن شیراز اجسام فلزی مانند جواهرات، عینک و سنجاق سر را از خود دور کنید. زیرا این اجسام بر روی کیفیت تصاویر اثر می‌گذارند؛ بنابراین توصیه می‌کنیم آن‌ها را یا در خانه بگذارید و یا اینکه قبل از انجام معاینات و آزمایش‌های خود آن‌ها را از خودتان دور کنید.

همچنین توصیه می‌کنیم در صورت داشتن هرگونه شرایط پزشکی خاص یا بیماری مانند آسم، دیابت و… حتما آن را با پزشک خود در میان بگذارید.

در حقیقت از ماده حاجب برای بهتر دیده شدن ناحیه مورد نظر استفاده شود. به صورت کلی این ماده خطری ندارد و تنها برخی از افراد ممکن است به ماده حاجب حساسیت داشته باشند؛ که در این صورت پزشک به راحتی این آلرژی را درمان می‌کند. بنابراین انجام سی تی اسکن با ماده حاجب برای افراد خطری ندارد.

سی تی اسکن با دوز پایین یک روش معاینه است که در آن تابش اشعه ایکس به صورت قابل توجهی کاهش می‌یابد.

نحوه انجام این معاینه در بهترین مرکز سی تی اسکن شیراز

بهترین مرکز سی تی اسکن شیراز ؛ نحوه انجام سی تی اسکن در مرکز تابا
بهترین مرکز سی تی اسکن شیراز ؛ نحوه انجام سی تی اسکن در مرکز تابا

همان طور که گفتیم سی تی اسکن به یکی از مراحل جدایی ناپذیر برای تشخیص بیماری‌ها تبدیل شده است. برای آن که در هنگام مراجعه به بهترین مرکز سی تی اسکن شیراز احساس راحتی داشته باشید؛ لازم است در همین ابتدای کار با نحوه انجام سی تی اسکن در مرکز تابا آشنا شوید.

تصاویر موجود در این معاینه، سطح مقطع‌هایی از بدن را نشان می‌دهند که با کمک این روش بافت‌های درون بدن به صورت دقیق بررسی می‌شوند. با استفاده از تجهیزات تخصصی سی تی اسکن که در مرکز تصویربرداری پزشکی تابا موجود است؛ به آسانی می‌توان مشکلات مربوط به بیماری‌های قلبی/عروقی، عفونی، سرطان و اختلالات اسکلتی عضلانی را تشخیص داد.

منبع اشعه ایکس درون دیواره اسکنر دستگاه‌های بهترین مرکز سی تی اسکن شیراز قرار دارد. به همین علت وقتی بیمار درون این حلقه وارد می شود حلقه دور بیمار می چرخد و تصاویر را ثبت می کند. با کمک دستگاه‌های پیشرفته در بهترین مرکز سی تی اسکن شیراز ، اشعه‌های ایکس به اندام‌های بدن تابیده می‌شوند. سپس با عبور این اشعه‌ها‌ از بافت‌ها اطلاعات به دست آمده به صورت جریان الکتریکی به دستگاهی به نام دتکتور ارسال می‌شود. در نهایت دتکتور این اطلاعات را به یک کامپیوتر پر قدرت می‌فرستد و نتیجه کار به صورت تصویر ثبت می‌شود.

تصاویر سی تی اسکن با جزئیات و دقت بیشتری نسبت به تصاویر رادیوگرافی ساده، شکل بسیاری از بافت‌ها و حتی استخوان‌ها را نشان می‌دهند. با کمک اسکنرهای جدید مرکز تابا می‌توان از داده‌های دریافتی، تصاویر سه بعدی ایجاد کرد و آن را در اختیار بیماران قرار داد.

بهترین مرکز سی تی اسکن شیراز چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

اگر شما هم برای انتخاب بهترین مرکز سی تی اسکن شیراز مردد هستید و نمی‌دانید کدام مرکز را انتخاب کنید؛ در این قسمت مهم‌ترین ویژگی‌هایی که باید یک مرکز درمانی داشته باشد را توضیح می‌دهیم تا بهترین تصمیم را برای معاینات خود بگیرید.

1) همکاری با کادر پزشکی متخصص

بهترین مرکز سی تی اسکن شیراز ؛ همکاری مرکز تابا با پزشکان متخصص
بهترین مرکز سی تی اسکن شیراز ؛ همکاری مرکز تابا با پزشکان متخصص

وجود پزشکان متخصص برای تفسیر آزمایشات و همچنین آشنایی آن‌ها با انواع دستگاه‌های سی تی اسکن بسیار لازم است. همکاری با کادر پزشکی متخصص در بهترین مرکز سی تی اسکن شیراز باعث می‌شود تا معاینات به صورت دقیق انجام شوند و تشخیص مشکلات به آسانی صورت بگیرد.

کادر پزشکی در این مراکز باید افرادی کارآزموده و دارای اخلاق حرفه‌ای باشند تا بتوانند به بهترین شکل مراجعه کنندگان را راهنمایی کنند. رادیولوژیست‌های مجموعه تخصصی مرکز تابا با تکنسین‌های آموزش دیده همکاری می‌کنند، تا تجربه تصویربرداری دلسوزانه و تخصصی را به شما ارائه دهند. این مرکز با همکاری با پزشکان متخصص در زمینه سی تی اسکن در کنار شما خواهد بود تا بهترین تجربه را از معاینات خود داشته باشید.

2) مجهز به تجهیزات پیشرفته و جدید

بهترین مرکز سی تی اسکن شیراز ؛ تجهیزات پیشرفته مرکز تابا
بهترین مرکز سی تی اسکن شیراز ؛ تجهیزات پیشرفته مرکز تابا

برای تشخیص ناهنجاری‌ها و مشکلات در مراحل ابتدایی لازم است معاینات به صورت دقیق انجام شود. این تحقق این امر لازم است مراکز سی تی اسکن در شیراز از تجهیزات و دستگاه‌های به‌روز و پیشرفته استفاده کنند.

از آن جایی که انجام آزمایشات در بهترین مرکز سی تی اسکن شیراز ، بسیار حساس هستند؛ همچنین بافت‌های درونی بدن باید به صورت دقیق بررسی شوند؛ لازم است مرکزی را انتخاب کنید که در مدت زمان کم‌تری بدون درد، بهترین تصاویر را در اختیار افراد و پزشکان قرار دهد.

اگر شما هم برای انجام معاینات خود به دنبال مرکز مطمئن و مناسبی هستید؛ مناسب‌ترین و بهترین انتخاب برای شما مرکز تصویربرداری پزشکی تابا خواهد بود. در این مرکز به علت استفاده از تجهیزات پیشرفته، سعی شده تا افراد برای انجام سی تی اسکن در شیراز در برابر میزان اشعه کمتری قرار بگیرند. بنابراین مراجعه کنندگان در حین انجام این تصویربرداری در بهترین مرکز سی تی اسکن شیراز احساس راحتی دارد.

3) طرف قرارداد بودن با بیمه‌های مختلف

بهترین مرکز سی تی اسکن شیراز ؛ طرف قرارداد بودن با بیمه‌های مختلف
بهترین مرکز سی تی اسکن شیراز ؛ طرف قرارداد بودن با بیمه‌های مختلف

بهترین مرکز سی تی اسکن شیراز باید شرایطی را فراهم کند تا مراجع کنندگان معاینات خود را با هرینه معقولی انجام دهند. خوشبختانه مرکز تصویربرداری پزشکی تابا شرایطی را فراهم کرده تا بسیاری از مراجعه کنندگان عزیز برای استفاده از خدمات این مرکز؛ از انواع بیمه‌های درمانی استفاده کنند. بنابراین یکی از مواردی که برای انتخاب بهترین مرکز سی تی اسکن شیراز باید به آن توجه کنید؛ طرف قرارداد بودن آن با بیمه‌های مختلف است. برای اطلاعات از بیمه‌های طرف قرارداد مرکز تابا بر روی این قسمت کلیک کنید.

4) برخورداری از سیستم نوبت دهی آنلاین

بهترین مرکز سی تی اسکن شیراز ؛ نوبت دهی فوری مرکز تصویربرداری پزشکی تابا
بهترین مرکز سی تی اسکن شیراز ؛ نوبت دهی فوری مرکز تصویربرداری پزشکی تابا

با استفاده از سیستم نوبت دهی آنلاین، افراد می‌توانند در هر شرایطی بدون مراجعه حضوری به مراکز درمانی نوبت خود را دریافت کنند. بنابراین بهترین مرکز سی تی اسکن شیراز باید مجهز به این سیستم باشد. دریافت نوبت در سریع‌ترین زمان ممکن و بدون اتلاف وقت سبب افزایش رضایتمندی مراجعه کنندگان و بهبود کیفیت خدمات درمانی خواهد شد.

دریافت نوبت سریع و بدون اتلاف وقت در کنار دسترسی سریع به تصاویر پزشکی از مهم‌ترین مزیت‌های بهترین مرکز سی تی اسکن شیراز است. مجموعه تابا با ارائه نوبت دهی آنلاین این امکان را فراهم کرده تا در کم‌ترین زمان ممکن برای خدمات مورد نظر خود نوبت را دریافت کنید.

5) ارائه متنوع‌ترین خدمات

بهترین مرکز سی تی اسکن شیراز ؛ ارائه متنوع‌ترین خدمات
بهترین مرکز سی تی اسکن شیراز ؛ ارائه متنوع‌ترین خدمات

بهترین مرکز سی تی اسکن شیراز با ارائه خدمات متنوع در کنار شما خواهد بود که دیگر نیازی به مراکز تصویربرداری مختلف نداشته باشید. برخورداری از بیشتر خدمات و استفاده از دقیق‌ترین تجهیزات در کنار یکدیگر باعث می‌شود افراد با اطمینان بیشتری در این مرکز معاینات خود را انجام دهند.

مرکز تصویربرداری پزشکی تابا با ارائه خدماتی نظیر سونوگرافی، ماموگرافی، رادیولوژی، سنجش تراکم استخوان و ام آر آی در کنارتان خواهد بود تا تمام نیازهای مربوط به معاینات خود را بدون نگرانی در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهید. بنابراین نگرانی را ازخودتان دور کنید و هر چه سریع‌تر برای اطمینان از سلامتی، معاینات خود را به بهترین مرکز سونوگرافی شیراز بسپارید.

بهترین مرکز سی تی اسکن شیراز ؛ انواع سی تی اسکن در شیراز

1) سی تی آنژیوگرافی

بهترین مرکز سی تی اسکن شیراز ؛ سی تی آنژیوگرافی مرکز تابا
بهترین مرکز سی تی اسکن شیراز ؛ سی تی آنژیوگرافی مرکز تابا

آنژیوگرافی در بهترین مرکز سی تی اسکن شیراز یکی از پرکاربردترین روش‌ها در تشخیص و درمان بیماری‌های قلبی، مغزی و عروقی است. در اصطلاح پزشکی آنژیو به معنای رگ و گرافی به معنای تصویربرداری است. پس آنژیوگرافی به معنای تصویربرداری از رگ‌ها است؛ بنابراین اگر تصویربرداری پزشکی با استفاده از دستگاه سی تی باشد به آن سی تی آنژیوگرافی گفته می‌شود.

سیتی آنژیوگرافی سریع‌تر، غیر تهاجمی و بدون عارضه است. به همین علت با کمک این روش پزشکان متخصص در بهترین مرکز سی تی اسکن شیراز می‌توانند خطرات احتمالی سایر روش‌ها مانند جراحی و… را کاهش دهند. برای اطلاعات بیشتر توصیه می‌کنیم مطلب سی تی آنژیوگرافی را مطالعه کنید.

2) سی تی آنژیو قلب

بهترین مرکز سی تی اسکن شیراز ؛ سی تی آنژیوگرافی قلب
بهترین مرکز سی تی اسکن شیراز ؛ سی تی آنژیوگرافی قلب

در سی تی آنژیوگرافی قلب تمرکز تصویر بر روی ناحیه قفسه سینه است. به همین دلیل در بهترین مرکز سی تی اسکن شیراز ؛ به جای عکس برداری از ریه افراد، رگ‌های اطراف آن بسیار مورد اهمیت قرار می‌گیرد. با استفاده از دستگاه سي تي اسكن و همچنین تزريق ماده حاجب به درون عروق، رگ‌ها و دريچه‌هاي قلب بررسی می‌شوند.

ماده حاجب  سازگار با بدن است که برای افزایش کیفیت تصاویر در سیتی اسکن‌های پزشکی از آن استفاده می‌شود. با استفاده از این ماده، رادیولوژیست به راحتی می‌تواند ناهنجاری‌های موجود در بدن بیمار را تشخیص دهد. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید مطلب سی تی آنژیوگرافی قلب را مطالعه کنید.

3) سی تی اسکن شکم

هنگامی که فرد دردهای غیر عادی را در نواحی داخلی بدن خود مانند شکم احساس می‌کند؛ به احتمال زیاد پس از مراجعه به بهترین مرکز سی تی اسکن شیراز ، باید سیتی اسکن شکم را انجام دهد.

نحوه انجام این سیتی اسکن هم مانند سایر سی تی اسکن‌‌ها است. در طول سی تی اسکن شکم در بهترین مرکز سی تی اسکن شیراز ؛ یک تکنسین تصاویری ثبت شده از اندام‌های گوارشی مانند روده، روده بزرگ، کبد، طحال، آپاندیس و کلیه را در اختیار پزشک قرار می‌دهد.

4) سی تی اسکن مغز

سکته مغزی، زمانی اتفاق می‌افتد که خون‌رسانی به بخشی از مغز متوقف شده یا کاهش یافته است؛ ‌‌این مسئله از رسیدن اکسیژن و مواد مغذی به بافت مغز جلوگیری می‌کند و سلول‌های مغز شروع به از بین رفتن می‌کنند.
در این پست به راه های تشخیص سکته مغزی پرداخته ایم، پس تا انتهای این ویدئو با ما همراه باشید.

کاربرد مراجعه به بهترین مرکز سی تی اسکن شیراز

1) مشاهده لخته خون

2) تشخیص و شروع درمان برای بیماری‌هایی مانند سرطان، بیماری‌های قلبی و توده‌های کبد

3) تشخیص و بررسی خونریزی و آسیب‌های داخلی

4) اختلالات روده (بیماری کرون، انسداد)

5) بررسی و تشخیص ناهنجاری‌هایی مانند تومور، آسیب، شگستگی و… در ماهیچه و استخوان‌ها

6) تعیین محل دقیق، شکل، اندازه تومور، عفونت یا لخته خون

7) شناسایی بیماری یا آسیب به مغز و طناب نخاعی

8) تشخیص ندول‌های ریوی و وضعیت آسیب و عملکرد

بهترین مرکز سی تی اسکن شیراز ؛ مزایای انجام سی تی اسکن

  • این روش در بهترین مرکز سی تی اسکن شیراز بدون درد و خونریزی بوده و بسیار دقیق است.
  • برخلاف تصاویر رادیولوژی معمولی، تصاویر دقیق و با جزئیات بیشتری از تمام بافت‌ها در اختیار پزشک قرار می‌دهد.
  • سی تی اسکن در شیراز بافت‌های نرم و رگ‌ها را نشان می‌دهد و روشی ساده و سریع است.
  • به علت دقت بالا و سریع بودن آن، در شرایط اضطراری و آسیب‌های شدید داخلی، بهترین روش انجام سی تی اسکن است.
  • تابش اشعه در سی تی اسکن هیچ گونه عوارض خاصی ندارد.
  • دستگاه‌های سیتی اسکن در بهترین مرکز سی تی اسکن شیراز به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بیمار در معرض حداقل میزان تابش قرار بگیرد.
  • پس از انجام آزمایش‌ها و تصویر برداری‌ها در بهترین مرکز سی تی اسکن شیراز ؛ هیچ اشعه‌ای در بدن بیمار باقی نمی‌ماند و یا از او ساطع نمی‌شود.
  • سیتی اسکن بر خلاف ام آر آی، حساسیت کمتری به حرکت بیمار دارد. البته توجه داشته باشید حرکت زیاد در هنگام انجام معاینات باعث تار شدن تصاویر می‌شود.

سخن پایانی

پس دانستیم با مراجعه به بهترین مرکز سی تی اسکن شیراز شیراز می‌توانید معاینات خود را با اطمینان خاطر بیشتری انجام دهید. مرکز تصویربرداری پزشکی تابا با بهره‌گیری از پزشکان متخصص آماده ارائه بهترین خدمات به شما هموطنان عزیز است تا تجربه‌ای خوب را در این مرکز داشته باشید.

برای اطمینان از انجام معاینات سی تی اسکن و همچنین تفسیر نتایج آن باید در انتخاب بهترین مرکز سی تی اسکن شیراز کمی حساس باشید. در صورتی که شما هم به دنبال مناسب‌ترین مرکز سی تی اسکن در شیراز می‌گردید؛ بهترین انتخاب برای شما مرکز تصویربرداری پزشکی تابا خواهد بود. شما می‌توانید به صورت غیر حضوری و با استفاده از سامانه نوبت دهی آنلاین از خدمات متنوع این مرکز استفاده کنید.

برای انجام سی تی اسکن و همچنین استفاده از سامانه نوبت دهی غیر حضوری، تنها کافیست بر روی دکمه زیر کلیک کنید؛ تا از سریع‌ترین و دقیق‌ترین مرکز تصویربرداری پزشکی نوبت خود را دریافت کنید.

انتشار: الهام صمصامیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *